10 december - Verklaring van de Rechten van de Mens

In 1948 wordt de Verklaring van de Rechten van de Mens door de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties aangenomen. Op deze dag wordt ook de Nobelprijs van de Vrede uitgereikt.

Ik ging uitslapen! Dus lag ik om 7:10 al mijn boek uit te lezen... Maar ik heb wel lekker rustig aan gedaan. Nou ja, tot ik begon te werken dan. Eerst boodschappen doen bij de Sligro, dan deze afleveren bij de bieb en tot de conclusie komen dat Ikea toch niet zo'n goed idee is als ik om 13 uur in Ossendrecht moet zijn. Dus verwerk ik wat mail en boekhouding. Na Ossendrecht éven naar de Action, heerlijke winkel! En dan nog een gieter voor de bieb kopen bij Blokker (zodat ik meteen die leuke soksloffen kon kopen).
's Middags nog weer wat boekhouding weggewerkt en toen als een razende naar de pedicure, yep, was ik éven vergeten. Dankjewel foon voor de reminder. Dan hapjes regelen voor zaterdag en het juiste aantal personen doorgeven bij het restaurant. Thuisgekomen was het wel duidelijk dat ik nog niet stil kon staan. De hotsocks in de magnetron (hoeveel minuten ook al weer? 6? jeetje, die dingen lijken wel te koken...). Nadat m'n voeten opgewarmd zijn is er nog genoeg warmte over voor m'n rug. Echt prettig!

Geen opmerkingen: