29 november - Niet-winkeldag

Tot nu toe is dat nog gelukt ook. Oeps, of telt een internetshop ook mee als winkel? Het vriest enkele graden, er staat een ijzige wind. Je dacht toch niet dat ik dan ging shoppen? (Hoe laat is die anti-winkeldag afgelopen?)

Via Dunboyne naar Donabate gereden. Ik weiger tol te betalen als het niet echt hoeft. Als de snelweg nou klaar zou zijn vond ik het geen probleem, maar om nou tol te gaan betalen en vervolgens niet harder dan 60 te mogen? Dus rijd ik heerlijk over de bevroren binnenwegen. Helaas is John onbereikbaar dus blijft het hek van de site dicht en moet ik dus 4x op en neer lopen in die ijzige wind om mijn dozen met beelden naar de auto te krijgen. Maar alles zit erin, morgen graag een goede craftsfair ;-)
Zo meteen naar OmniPark even regelen dat mijn mini-laptop toch ook met het 3G-modem kan werken. Je moet daar dus iets voor downloaden, ze vertellen alleen niet wat en waar. Ierland, land van onbegrensde mogelijkheden, je moet ze alleen weten te vinden. Daarna naar de Pavilions om lekker Sushi te eten met Stephany. En dan weer binnendoor terug en een vroege nacht, morgen vroeg op!

Geen opmerkingen: