26 november - Snip & Snap stoppen

Na 40 jaar zetten Willy Walden en Piet Muyselaar in 1977 voor de laatste keer Snip & Snap op de planken.

Rustig op vakantie gaan? Tuurlijk! Om kwart voor 7 stond ik de beelden te bronzen, om half 9 was ik op m'n werk. Daar heb ik wel op een gegeven moment gezegd dat ik er "niet meer was" zodat ik in ieder geval de boekhouding nog even op orde kon maken. Om even na 12 uur ging ik naar huis, de koffer moest nog ingepakt worden. En omdat ik toch weer meer mee wilde nemen dan gedacht... moest de groene koffer toch maar weer van zolder gehaald worden (hij was net gisteravond terug verbannen omdat de beelden er niet inpasten). Hopelijk laat Ryanair mij gewoon met 3 tassen aan boord gaan! André brengt mij naar de trein. En zo sta ik, zonder enig oponthoud om 4 uur voor de douane. Terwijl het vliegtuig om 18:25 vertrekt (uurtje later dan ik had gedacht), en ik dus pas om 18:00 door de douane had gehoeven... ach, ik heb me uitstekend vermaakt, toch een rustig begin van de vakantie.
Bij Hertz lijkt het wel helemaal of ik weer thuiskom, ik krijg exact dezelfde auto mee als de vorige keer! Er staan alleen 40.000 km meer op de teller. Maureen heeft lekker koud vlees klaarstaan dus honger hoef ik ook niet te lijden. En na een gezellige babbel breken we om midnight dan toch maar op voor de dag.

Geen opmerkingen: