14 november - Internationale dag van de gebruiksvriendelijkheid

Wat is eigenlijk gebruiksvriendelijk? Volgens Van Dale: handig in het gebruik, doordat bij het ontwerp rekening met de gebruiker gehouden is. Maar met welke gebruiker dan? Wat voor de een handig is kan voor de ander superonhandig zijn.

Het was vanmorgen echt ijskoud tijdens de vergadering. De verwarming in dat gebouw gaat automatisch om een uur of 1 's middags aan... Met das om mijn nek en jas over mijn benen weet ik het nog uit te houden. Gelukkig had ik een dik colbertjasje aangedaan. Maar helaas de winterschoenen vergeten. Sommige dagen zijn niet bedoeld om te werken, vandaag was er een van. Niets schiet op. Misschien omdat ik al door- en doorkoud was? Maar ik had wel weer een mooi uitzicht over de velden van Calfven...

Geen opmerkingen: