bead's paradise

A gaat lopen, zijn winkelaanbod bekijken en ik ga met Mabel op kralentocht. Eerst even bij Jordan uitstappen en op zoek naar zijde. Het warenhuis heeft wel enorm veel rollen zijde staan maar het is onduidelijk of dit de "taft" is of gewoon een dure zijdesoort. Gezien de rest van de prijzen hier is dit duidelijk op toeristen gericht (A blijkt ondertussen een markt gevonden te hebben waar ze zijde verkopen!). En dan naar Sham Shui Po. Als je het station uitkomt stuit je meteen weer op een markt. Daar zijn ze hier wel goed in. Overigens kun je gewoon iedere tempel inlopen, ze hebben allemaal wel iets anders te bieden. En met een beetje geluk kom je ook nog mooie oude geveltjes tegen.


Maar enkele straten verder... begint bead's paradise. De ene kralenwinkel na de andere. En tegen inkoopsprijzen! In de allereerste winkel weet ik al zo goed te slagen dat ik een hele baal kralen voor $202 meeneem. Daarna is het vooral nog aanvulling met geinige en/of mooie kralen en bedels. Over 2 jaar loop ik hier vast weer...
We lunchen in een chinese kfc. Alles in het chinees, geen idee wat ik voorgeschoteld krijg, maar lekker!!! Wat er zo kfc is aan deze chinees? De tafels en stoeltjes! Verder gelukkig alleen maar de goede chinese gastvrijheid.

Geen opmerkingen: