koeloze zondag

Elf jaar geleden viel 3 oktober ook op een zondag. Alle koeien bleven op stal (of ze dat nou leuk vonden of niet) omdat hun bazen protesteerden tegen het mestbeleid. Er reden ook al geen treinen die dag. Toen wisten mensen nog wat protesteren was?


De koffers zijn nu definitief dicht. Er zit in beide precies 20 kilo dus moet ik me niet laten verleiden tot nog meer... of toch anders... de rest zal in de handbagage moeten! Oei. En dan bedenk ik me dat ze in Nieuw Zeeland ook vast shampoo verkopen (had ik ook niet ingepakt). Maar dat badpak... moet dus inderdaad in de handkoffer. En dat fototoestel ook.
A speelt weer opa vandaag. Stiekem is hij dat ook wel, maar toegeven? Al moet ik toegeven dat hij gelukkig niet zo'n "mijn-kleinzoon-krijgt-een-trein-voor-zijn-halvejaarsbestaan-opa" is.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Noortje.

Hoe gaat het met jullie, zo te lezen gaat hey goed.
Heb al heel wat gezien, en wat een mooie fotos.
lekker genieten, maar dat doe je wel zo te zien.
nog een hele mooie vakantie, en geniet er van.

groetjes Dinfie