weekendje genieten

Gisteren in Dishoek samen met I&M schelpen gezocht, verbrand (zelf, niet die schelpen), gekeuveld, heerlijk gegeten, nog meer gekeuveld, kortom genoten!!!


Overigens doen deze palen me op de een of andere manier aan een gebit denken. Maar dat zal wel mijn syndroom zijn ;-)

Terwijl we ons te goed doen aan een pan mosselen belt A op: er is een aardbeving in Christchurch, met een kracht van 7,8. Aiii, gelukkig zijn er geen gewonden gevallen. M&A wonen bijna in het episch centrum maar er is gelukkig niets kapot gegaan, huis en stallen staan nog overeind! F&M&M&Y&T wonen aan de uiteinden van de cirkel. Dat is dan toch wel een opluchting! Jammer van die historische panden...

Vandaag me weer vergaapt aan nieuwe boeken bij Manuscripta. Dan ben je 150 kilometer van huis en wie kom je tegen? Meer bekenden dan ik hier op straat tegen zou komen!
Met koekhappen kon je een boek winnen (er zijn overigens makkelijker methoden om boeken te verzamelen op deze goedgevulde beurs).

De vrouw in de kooi in het boek is er toch echt wat slechter aan toe... (grandioos boek overigens). Wel een leuke methode om het boek aan te prijzen!

Als je je verveelt... ik snap (sommige) vrouwen echt niet!!

Op het terrein van de Westergasfabriek was ook de Sunday Market... nog even verder genieten van het zonnetje en de écht leuke kramen! Heel wat ideeën opgedaan, brein zit even vol. Onderstaande foto is overigens met een bedoeling geplaatst... misschien denkt A nu wel "goh, laat ik die tas of dat schilderijtje voor haar kopen" ;-)

En voorproefjes van Fringe zijn natuurlijk ook altijd welkom!


Thuisgekomen bleek dat Juulke, de hond van Kaat is weggelopen in het Venlo's bos. Dus iedereen die dit leest en daar in de buurt loopt: kijk even uit naar een beagle in prima conditie, helaas wat angstig omdat ze haar baasje nu kwijt is...

Geen opmerkingen: