5771

Op deze dag begon de Joodse jaartelling. Met maanden van 29 of 30 dagen en af en toe een snippermaand. Dat is nog eens een traditie. Eens bedenken of ik nog weet wat ik 5771 dagen geleden deed... het was toen vrijdag 18 november 1994. Ik werkte in Rotterdam en probeerde zo min mogelijk op m'n stoel gekluisterd te zitten. Oftewel ik haalde de hele dag koffie en thee voor de collega's. Ik heb het er 4 jaar volgehouden. Eigenlijk toch best wel een leuke tijd geweest (achteraf). En wat deed ik 5771 uur geleden? Goh, dat is gewoon nog in dit jaar! Het was ijskoud en ik ging met de trein naar Barneveld... wel gezellig!

Vandaag is hoofdzakelijk een enorme opruiming in de administratieve sfeer geweest. Zo veel mogelijk alles voorwerken. Al zullen er straks heus wel stapels werk liggen te wachten na de vakantie maar dan ben ik uiteraard volledig uitgerust.
Gelukkig is het Theater van het Sentiment niet opgeheven! Ik ga nog even door met opruimen en ondertussen genieten van het jaar 1977.

Geen opmerkingen: