Limburg

Maar eerst even stilstaan bij Tilburg. Dit schiet dus echt niet op dus besluit ik bij Moergestel binnendoor te gaan. Nu is de bewegwijzering op hoofdwegen wel redelijk maar verwacht dat niet van de kleine binnenwegen! In Haaren kom ik wel mooi smeedwerk tegen, maar geen smid. Oost-Brabant is best wel mooi. Landelijk, maar toch ook wel uit de kluiten gewassen dorpen waarvan alleen de kern nog echt mooi te noemen is. Hoewel ik wel enkele bordjes richting kasteel zag, en toevallig ook steeds die kant uitreed, heb ik het kasteel zelf niet kunnen ontdekken.


In Limburg scheen de zon, Kevin is een mooi kereltje, Jason wil niet op de foto, Juulke is echt een toffe hond!, wegwerkzaamheden in de avond kan ik niet waarderen, zakelijke telefoontjes op een vrije dag eigenlijk ook niet... mja, toch maar beantwoord :D

Geen opmerkingen: