Vogelstruys

In 1980 breken er krakersrellen uit. Nu ga ik een rel veroorzaken door al het struis dat die vogels op mijn ramen achterlaten grrrr... ze zijn net gewassen!

Om half 10 vanmorgen heb ik toch het boek maar aan de kant gelegd, het mag dan wel regenen maar om nou de hele dag in m'n bed te blijven? Ik had toch andere plannen?! De eerste kast is uit elkaar, nu ik weer weet hoe de constructie is zal die 2e wel niet lang meer duren. Dan nog alle losse onderdelen naar beneden sjouwen... in de auto laden... naar de kringloper... 's Middags stopt het zo maar opeens met regenen! Dan wordt het tijd om naar Ikea te gaan. In de koopjeshoek slaag ik erin precies dat op de kop te tikken wat ik wilde hebben. Gelukkig weet ik nog redelijk de weg in Breda zodat ik snel door kan steken naar de Retif. Het stormbord staat al voor me klaar, of ik een grote auto heb? Mwah, ik dacht dat het wel in een mini kon... heerlijk dat gezicht! Via Terheijden rijd ik terug. Zoveel jaren kom ik al langs die prachtige kunstwerken en nog nooit gestopt om een foto te maken. Tot vandaag!

Het dorp uitrijdend zie ik me daar toch een prachtige lucht! Je zult in die bui zitten (denk ik nog)... en totaal niet realiseren dat ik niet veel later echt wel midden in die bui terecht zal komen.

Hoewel het droog is als ik thuiskom laat ik toch maar alles in de auto staan. Het stormbord moet naar Steenbergen en ik heb geen zin om dat eerst thuis neer te zetten. Mijn eigen koopjeshoekaankoop ligt eronder dus dat komt morgen wel!

Geen opmerkingen: