uitspreken

Vandaag viert Rhoshandiatelly-neshiaunneveshenk Koyaanfsquatsiuty Williams haar 26e jaardag. Kortweg Rose? Haar vader wilde een voornaam van 1000 letters maar dat werd geweigerd door de ambtenaren. Arm kind. Je zult een vliegtuig online willen boeken... Hoe zou je dit als verkleinwoord uistpreken?

Veel plannen... maar die werden weer eens door een grandioze nachtrust teniet gedaan. Ben wel flink opgeschoten in het boek afgelopen nacht :( :)
Waarom ik mijn plannen ook steeds wijzig? Misschien wel omdat ik helemaal geen vastomlijnde plannen maak, maar meer bedenk wat ik wel zou willen aanpakken. En op de een of andere manier wordt dat altijd meer dan (zelf) verwacht. Ik heb nu een plankje reisboeken gemaakt. Gewoon van 8 plekken verplaatsen naar één. Maar dan houd ik natuurlijk weer boeken over die op die ene plek stonden. En waar moet ik die dan weer neerzetten? Op de vrijgekomen plaats is een slecht idee. Dat was nou niet bepaald altijd een boekenplank.
Tijd voor een nieuwe boekenplank? Google op afbeeldingen en ik zie hele mooie (maar helaas totaal onbruikbare) voorbijkomen!



Geen opmerkingen: