file(t) en ander préparé

Harderwijk is dan wel een eindje weg maar het is er dan ook altijd wel enorm gezellig en dan heb je er heel wat voor over. Het is weliswaar flink koud maar om nou in huis nog met een jas aan te lopen? Dat werkt alleen maar als je zó vol bent van je verjaardag dat je daar niet eens erg in hebt. Wat ligt er op de boterham van de buurman?

Eerst even de aanwijzingen van de robot opvolgen om in Voorthuizen te komen. Al snel heb ik het idee dat ik enorm omgeleid word. En als Caroline me dan ook nog durft te vertellen dat ik de bestemming bereikt heb terwijl ik in the middle of nowhere sta... Een heerlijke afsluiting van een superzondag! M kan heerlijk koken!! En Fedde is gewoon echt heel mooi en lief en schattig en om op te vreten en... gewoon Fedde!

Waarom staan we ongeveer stil tussen Utrecht en Gorinchem? Een gemiddelde snelheid van 30 km per uur halen we vast wel... wegwerkzaamheden. Als je nu naar Den Bosch wilt moet je ook deze route volgen. En dan krijg je dus préparé.

Geen opmerkingen: