Duurzame Dinsdag

De windmolens van Zandvliet zijn alleen in een dikke mist te zien. Het druppelt enkele flinke druppels na de Craeybeckxtunnel. Maar dan trekt de lucht open en geniet ik verder van een stralend zonnetje. Nu kan ik wel weer flinke omwegen gaan maken in Erps-Kwerps maar ik weet gewoon dat ik aan het einde van de opbreking moet zijn. Dus rijd ik ijzerenheinig gewoon door. Niemand die me tegenhoudt.
Van taftzijde maken we bloemen en die bloemen worden weer aan een zijden ketting gezet en dan ook nog een broche erbij. Wat je al niet kunt doen met een kaarsvlam. Het is een mooie middag. Soms heb je gewoon een groep waarmee het heerlijk communiceren is. En ik blijf verbaasd over de uitspattingen die sommige mensen durven doen/uithalen. Sommigen deinzen echt nergens voor terug. Die zijn het woord mens nog niet eens waardig. De file op de terugweg zorgt ervoor dat ik om ga rijden door Perk, Boekt en Elewijt. De Leuvensesteenweg is opgebroken (wat ik uiteraard wel al wist maar niet echt bij stilstond, of juist wel). België is gezegend met prachtige woningen. Helaas zijn ze niet allemaal even goed onderhouden.
Over anderhalve week zijn er opendeurdagen bij Zandstorm. Heb je niks te doen en wil je wel eens een écht leuke workshop meemaken? Op 19 en 20 september worden de nieuwe workshops gepresenteerd.


Even snel iets eten bij thuiskomst en dan naar Groen Links. Een goede vergadering, boordevol informatie en ideeën. Tja, ik bied zelf aan om de notulen te maken. Morgen even uitwerken.

Geen opmerkingen: