Muziek voor het paard

Een combinatie van pop, rock, klassiek, folk en dat alles gebaseerd op het Ros Beiaardlied. Vandaag wordt het voor de eerste maal ten gehore gebracht. Helaas heeft youtube het nog niet opgepikt. Voor degenen die hun eigen versie willen maken...

Eerst even uitslapen. Tenslotte heb ik 2 hele dagen vrij. Weliswaar wordt ik toch rond 7 uur wakker, maar dat is toch weer minimaal 2 uur later dan anders. Even het boek uitlezen en dan begint de dag pas goed. Er zijn nu 7 kettingen bijna klaar, en nog ideeën voor heel wat meer. Alleen nog even de afwerking maar daarvoor moet ik de sieradenlijm hebben en die weet ik even niet te liggen.
Nu nog even wat rommelmarktsieraden uit elkaar halen zodat ik de verschillende onderdelen kan verwerken. Een zilveren filigrain bloemenarmbandje, van de 9 bloemen zijn er nog 7 te gebruiken. De oorbel wordt een hanger. Ik vermaak me wel!

Geen opmerkingen: