Gehaktdag


Zou er eigenlijk bij een demissionnair kabinet ook een verantwoordingdag zijn? Tenslotte hebben we geen minister van Financiën. Of kun je demissionnair ook het financieel jaarverslag van het Rijk en de departementale jaarverslagen aan de (demissionnaire) Tweede Kamer aanbieden?

Véél te kort geslapen, Een echte vrouw is wel uit. Dan ben je op een punt beland dat je echt door móet lezen. Na een geslaagde bijeenkomst met de accountant (duidelijkheid doet alles) ben ik met de stagiaire naar Steenbergen gereden. Het is al weer een prachtige dag. Op de terugweg via Halsteren waar we ook even lunchen. Zo zie je heel wat in één dag. Vanmiddag naar het KPN Bussinesscenter gereden in Goes. Dat is tegenwoordig de dichtstbijzijnde shop waar we onze abonnementen kunnen verlengen. Ik word verwelkomd door M die meteen naar A begint te vragen... terwijl ik dus met m'n oren sta te klapperen. Ik heb geen flauw idee hoe dit in elkaar steekt. Dat wordt gelukkig snel duidelijk. Zijn vrouw was een collega, en háár ken ik weer wel. Wat is de wereld toch klein soms. De telefoon voor I is geregeld. Mijn eigen telefoon blijkt echt helemaal keduuk. Als ik iemand wilde verstaan moest ik de luidspreker aanzetten. De agenda wilde niet meer openen, synchroniseren werkte niet meer... kortom echt niet te maken. Dat wordt opsturen. Over een week of 4 komt hij misschien (!) wel terug. Oei. HTC zetelt in Taiwan... betekent dat dan echt dat... nee toch??!

Geen opmerkingen: