15 mei

Nu je er niet meer bent wordt je naam overal geschreven en genoemd. In de wikipedia sta je ook vermeld. Toch blijf je gewoon mijn leuke oom! De herinneringen pakt niemand me af.

Eerst even een ritje naar Hoogerheide. Gisteren kon de chauffeur blijkbaar de sleutel van de deur niet vinden, vandaar dat ik vandaag maar even voor chauffeur speel. Het is lekker weer. Tijd om het oud papier naar de school te brengen. Dat was dan ook maar nét op tijd, de containers werden juist gesloten. Na een gratis (!) cup-a-soup-carroussel met 6 dozen cup-a-soup én bekers te hebben opgehaald bij de Sligro ben ik ook nog maar even naar Ikea gereden. Alle kralen zitten nu netjes opgeborgen in een rood ladekastje. Kan ik dit tenminste ook even beneden laten staan zonder dat de hele kamer onder de kralendozen bedolven wordt. Die ladekastjes zijn echt binnen een half uur in elkaar gezet. Er moest even ruimte gemaakt worden zodat ik nieuwe beelden kan maken :D Ik hoop dat mijn buren Omnia ook mooi vinden...

-voor al mijn vrienden die ik zo mis!-

rouw
kan soms zo rauw op je dak vallen
waarom
in het theater
midden in de nacht
in de winkel
onder de douche
op al die momenten
overvalt me de vraag
waarom?
ik mis je
nog iedere dag
soms
heel soms
vergeet ik even dat je er niet meer bent
dan pak ik de telefoon
om dan rauw in de wereld teruggegooid te worden

Geen opmerkingen: