Een confrontatie

Zit ik nietsvermoedend op m'n werk... oeps, ik moest naar Den Haag! Gelukkig komt A me op tijd halen. We eten even wat bij Ikea Delft (het is verleidelijk ook de rest van de winkel te bekijken maar we houden ons in!) en rijden dan tot bijna de voordeur van de Koninklijke Schouwburg. We gaan naar de voorstelling Anne Frank en Joseph Goebbels, een confrontatie. Gebaseerd op de dagboeken van beiden. Wat een theater! Van tevoren had ik niet kunnen bedenken dat dit zó mooi weergegeven zou worden. Je kon een speld horen vallen. Eén uur en 40 minuten lang hielden Meral Polat en Viktor Löw onze aandacht vast. Geen seconde is die verslapt. Prachtig zoals de fragmenten werden afgewisseld. Indringend, indrukwekkend. Zeer overtuigend gespeeld. Dit had ik niet willen missen!

Geen opmerkingen: