Bricosalamander

We vervangen alle wastafels in huis door mooiere en/of kleinere exemplaren. Daardoor komen de oude wasbakken uiteraard vrij. Die kun je natuurlijk wel naar de stort brengen maar ze zijn nog hartstikke goed. Nu is de kringloper hier in het dorp alleen gecharmeerd van gloednieuwe materialen (krijg ik wel eens de indruk) dus brengen wij het naar Kapellen in Belgiƫ. De laatste keer dat ik hier iets bracht -uiteraard nog in goede staat- moest ik het maar op de stort gooien (die ernaast ligt). Toen ik dat weigerde werd het zowat uit mijn handen gerukt. Dan kom je mij dus tegen, dat pik ik echt niet. Ik reed linea recta naar Kapellen en daar waren ze tenminste blij met de nieuwe aanwinst. Inmiddels is in Kapellen de procedure ook veranderd: we krijgen nu zelfs een korting van 5% op de volgende kringloperaankoop! En zo erg is het niet om naar Belgiƫ te rijden, even verderop zit de Brico. Dit keer met een leuke aanbieding op kolen. En omdat A zijn eigen centrale verwarming heeft aangelegd, gebruikmakend van de hout/kolenkachel, was dit een welkome verrassing.

Voor de auto spurt de Bricosalamander weg...


Geen opmerkingen: