herfst

Met dit zonnetje denk je toch eerder aan de lente dan aan de herfst? Het is zelfs zo warm dat ik m'n jas thuis laat. Wat natuurlijk hartstikke stom is want tegen de tijd dat ik naar huis ga, is het al zowat donker en dan is het dus niet echt warm meer. Waarom wordt de klok eigenlijk in een weekend verzet? Dan heb ik er totaal geen erg in (plus het feit dat bijna alle klokken, op horloges na, hier automatisch het juiste uur aannemen). Pas als ik moet opstaan op maandagmorgen (en gewoon te weinig heb geslapen) dringt dat extra uurtje tot me door. Dat uurtje dat ik dan wel net kon gebruiken... maar ja, dat heb ik dan al weer gehad. En met mij ehm... 3,5 miljard anderen?

Bij thuiskomst loop ik naar de brievenbus. Daarnaast staat een boom in een veel te klein stukje grond. Waarschijnlijk lopen de wortels best wel ver onder de stenen door maar dat zie je dan niet. Maar in dat héle kleine stukje grond groeien wel héle mooie paddenstoelen!!


Geen opmerkingen: