Gratis mee te nemen?

Ergens schijnen klokken verzet te worden, kaboutertjes hebben midden in de nacht huisgehouden. Groot-Brittannië wil zich conformeren aan onze tijd. Dat druist tegen al mijn tijdelijke ideeën in.

Midden in de stad staat een konijnenkooi. Zonder konijn, althans, dat heb ik niet kunnen ontdekken. Eerlijk gezegd hoop ik ook niet dat er nu een konijn in huist. Er staat geen bordje bij maar er is ook geen woning in de buurt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zijn tuin op deze manier heeft uitgebreid. Wie zet er een kooi (wat heet, 2 kooien!) op deze manier in de stad?


Bij de kerstfair in Castletown geef ik bij iedere verkoop boven 10 euro een gratis engeltje weg. Maar dan moet ik ze wel maken natuurlijk! Dus een sombere zondagmiddag wordt nuttig besteed.


Geen opmerkingen: