bijwerken

Wat een heerlijk gevoel dat je gewoon van alles kunt bijwerken, dat er iemand aanwezig is die zonder morren van alles van je overneemt (dank P.!), weliswaar is nog niet alles opgeruimd maar ik kan wel weer wat ruimer ademhalen. Morgen nog zo'n dagje en dan zal ik eindelijk weer eens verder kunnen kijken dan de berg die de laatste weken op mijn bureau lag. Geen berg meer! Wowww... nu nog volhouden ook ;-)

Het enige raam hebben we opgesierd met een vogelkooi, pas toen alles op z'n plaats geplakt was zag ik dat er een "ketting" aan de zijkanten hing. Ik zou natuurlijk kunnen aanvoeren dat deze raamvogels geplakt zijn om te voorkomen dat echte vogels tegen het raam aan vliegen... niets is minder waar. Ik vond ze gewoon leuk. Zelfs met de "kettinkjes" aan de zijkanten. Ik geloof dat de bovenburen hem ook wel leuk vinden. Nu zie ik overal ineens hele leuke muurstickers (die uiteraard ook allemaal op een raam te plakken zijn). Deze is ook wel heel erg mooi (maar in mijn ogen ook wel heel erg onbetaalbaar!).




Geen opmerkingen: