Sumardagurinn fyrsti

De eerste zomerdag in IJsland is de eerste donderdag na 18 april. Zouden ze er wat van gemerkt hebben met al die wolken over het eiland? Per mail kreeg ik enkele echt mooie foto's toegestuurd.

Vandaag is het ook 105 jaar geleden dat Jac.P. Thijsse de Vereniging tot behoud van Natuurmonumenten oprichtte. Hiermee werd voorkomen dat het Naardermeer met Amsterdams afval zou worden gedempt.

Om 4 uur 's morgens besluit ik maar te gaan lezen, ik had al lang genoeg wakker gelegen om echt wakker te zijn. Maar ik moet toch ook gewoon gaan werken dus probeer ik zo rond een uur of 5 toch maar weer in slaap te vallen. Een vertegenwoordiger in telefoontoestanden verbaast zich over de snelheid waarmee hij weer buiten staat. Ik houd nu eenmaal niet van lange verkooppraatjes. De stagebegeleider van E is verbaasd over de vorderingen die zij in zo'n korte tijd gemaakt heeft. Uiteindelijk verbaasde ik mezelf ook nog wel dat ik zo lang wakker gebleven ben...

Geen opmerkingen: