onbestorven geluk

Dit is de derde keer dat ik voor enkele maanden een onbestorven weduwe ben/zal zijn. Zoals gewoonlijk heb ik weer stikveel plannen, al ben ik rustig aan begonnen. Eerst werden er nog 4 glasplaten gebracht, 240 cm lang. Daar mag ik de komende 5 maanden tegenaan kijken, proberen niet om te stoten (dan moet ik wel gekke capriolen uithalen), hopen dat de stormen ze tegen de muur laten staan. Alsof het stormt onder het afdak. Over 5 maanden gaan we lekker bijna 2 maanden op vakantie dus dan heb ik er ook geen last van. Daarvoor ook niet, heb ik trouwens ooit wel eens ergens last van? Ik heb maar meteen 3 nieuwe workshops geboekt bij Zandstorm. Kijk er nu al naar uit! Maar eerst nog even wat beelden en necklets maken. Nu kan ik zomaar de kamertafel misbruiken. Niks opruimen. Misschien handig stuk plastic tegen al te veel knoeien neerleggen (als ik het niet vergeet) maar vooral lekker werken!
Wat waarschijnlijk nog véél handiger is: een kanjer van een kalender neerleggen met daarop al mijn afspraken... Het ziet er nu nog redelijk uit, maar of dat zo blijft?

Geen opmerkingen: