Nieuwigheidjes

In 1900 opent de Exposition Universelle in Parijs. Het is de grootste wereldtentoonstelling ooit van Europa. Nieuwigheden als elektriciteit en film trekken veel belangstelling. De eerste Parijse metro is nog een blijvende herinnering aan deze tentoonstelling.

Op de PromZ vielen de nieuwigheden wat tegen. Zo vernieuwend vond ik het dit keer niet. Veel van hetzelfde en de catalogi lijken ook al allemaal op elkaar. Wel leuke ideeën opgedaan, maar niet voor mijn doel. Wie verzint er nou eens een echt leuke (betaalbare) gadget?
Eén stand had wel leuke dingen... maar daarvan had ik toch al aardig wat in huis. Het paarse oor dat al minstens 5 jaar mijn sleutelbos siert kan ik dan toch echt niet nieuw noemen. Ook al was het nog niet eerder op de Nederlandse markt. Tinternet brengt de wereld toch wel een stuk dichterbij...

Geen opmerkingen: