Zeeland

In de bloedhete zon ben ik vanmiddag naar Kloetinge gereden. Dat valt nog mee qua afstand en ik was te vroeg zodat ik in de Engelse tuin met een klaterend fonteintje op de achtergrond lekker kon genieten van de vogels en het uitzicht. Gelukkig kan ik me nu weer wat beter bewegen, waar zou ik zijn zonder E? Een betere osteopaat is er gewoon niet (denk ik). En, overmoedig, begin ik aan de terugreis. Via de molen van Kloetinge binnendoor naar Kattendijke en dan langs de Oosterschelde naar Wemeldinge. Vervolgens via landweggetjes naar Vlake, er is ook een plaatsje dat zo heet, de tunnel zal er wel naar venoemd zijn? Zeilbootjes op de Oosterschelde, prachtige uitzichten bij de landwegroute.

En dat ik een snelheid van gemiddeld 30k per uur aanhoud vinden mijn medeweggebruikers niet erg, ik laat ze graag passeren. Zo gauw ik weer een zijweggetje zag sloeg ik af. Waar ik heen reed? Geen flauw idee. Ik ben ergens de snelweg overgestoken bij een brug (denk ik, niet bewust, maar het kan niet anders) en zo belandde ik uiteindelijk in Kruiningen. Ik had een snoeischaar mee moeten nemen zodat ik wat veldbloemen kon plukken. Maar eigenlijk horen ze gewoon in het veld zodat de volgende er ook weer van kan genieten. Dit plaatje is niet anno 1800 van internet geplukt, dit zag ik vanmiddag in de buurt van Vlake.

Geen opmerkingen: