onderzoek

Wat is dat toch? Ik kan geen mailbox opendoen of er zit wel een bericht tussen over neurolinguïstisch programmeren, enneagrammen, leer jezelf kennen via weet ik veel welk spiritueel onderzoek. En nu begint deze troep ook al mijn tijdschriften binnen te dringen! Cursus dromen waarmaken. Het leuke aan dromen is nou juist dat ze níet uitkomen... laat me gewoon lekker dromen! In beweging met Mandela. Ze bedoelen vást iets anders dan dansen met Nelson. Out of the box denken. Jeetje, ik doe niet anders, maar ik sta er niet bij stil en ik wíl er ook niet bij stilstaan. Een test of ik het maximale wel uit mezelf haal. Nou reken maar! Ik lig niet voor niks 's avonds uitgeteld op de bank. Daar heb ik die test dus niet voor nodig. Waarom willen mensen ineens allemaal zo moeilijk doen? Ga toch gewoon leven. Geniet gewoon van die vogels om 5 uur 's morgens en die zonsondergang aan zee. Dan valt de rest van de dag ook 300% mee. Tevreden. Dat is volgens mij het toverwoord.

Ik heb A wel beloofd dat hij niet meer mee hoeft als ik weer eens ga wachten op het perfecte moment tijdens de zonsondergang bij de estuary ;-) Deze foto is overigens gewoon vanuit de deur gemaakt, koffie stond op tafel.

Geen opmerkingen: