doordeweekse dag

Zo'n dag waarop je je afvraagt waarom je eigenlijk je bed uitgekomen bent. Nou kijk, als ik dat niet had gedaan... kon ik nu de door mij zelf gemaakte troep niet opruimen terwijl ik geniet van een prachtig onweer. Het wordt ineens donker. Dan begint het keihard te waaien en hoor ik de regen op het keukendak kletteren. Horizontale flitsen gevolgd door leuke donderslagen. Eigenlijk vind ik verticale flitsen mooier maar je kunt niet alles hebben. Ik denk dat het in Ierland ook regent, de telefoon wordt niet opgenomen. De regentonnen zijn tenminste weer gevuld. Het theater van het sentiment vermaakt me ondertussen. Opruimen heeft ook wel z'n leuke kanten... ik vind m'n LOTR-ring terug! Oeps, die lag dus gewoon op het plankje op ongeveer 20 cm van mijn "normale" zitplaats aan tafel. Even een dagje aanhouden want hij is wel zwart nu. Gisteren kreeg ik tijdens het gadget-hunting geheel per ongeluk 2 jokers in handen die ik nog niet in m'n verzameling had, joepie!

Geen opmerkingen: