Donabate

Eerst even lekker stressen... nog wat instellingen op het werk veranderen, nog naar appie de laatste boodschappen doen (als je zegt dat er melk is moet dat er ook zijn), vervolgens naar Tilburg een vergadering over het ledensysteem bijwonen en dan door naaar Eindhoven. De kredietcrisis heeft toegeslagen, de parkeerplaats is goedkoper geworden. Dat zie ik graag! Dan de koffer inleveren... hij is te zwaar. Goh, ik kon hem eigenlijk ook al niet meer tillen zelf. Dan word ik omgeroepen... of ik mijn koffer maar even wil openmaken want "ze zagen iets van metaal". Geen flauw benul wat dat kan zijn. Hij zit vol met tijdschriften, kaas, de Dikke van Dalen, frames voor de beelden, kortom geen metaal te ontdekken. Maar ze zijn heel vriendelijk hier. Ze pakken de koffer weer netjes in en sluiten hem ook nog even voor me. In het restaurant laat ik me verleiden (tot een calzone) en dan wordt het tijd om naar de douane te gaan. Ik heb de solar-rugzak bij me... ben benieuwd! Die ging dus zonder problemen mee, alleen zelf werd ik er at random uitgeplukt.
Na heel even geslapen te hebben reden we natuurlijk naar Dunboyne. De sessie was al in volle gang (toch iets te lang geslapen?) maar er werd meteen ingeschoven en zo heb ik toch tot na middernacht nog even wat nieuwe energie op kunnen doen. De 2 broertjes (12 en 15) waren er ook weer met hun violen. Een vrolijke, afwisselende sessie!

Kom er halverwege de ochtend achter dat de tulpen nog in de auto staan... we maken er een shoppingdag van... hoeveel volgen er nog? Bekaf, maar met Winnie-the-Pooh-ijsvormpjes, waterschoenen, parsnips en een lasermeter (die niet werkt) rijker zijn we teruggekomen. Internet is welgeteld 5 minuten actief geweest. Dus wanneer dit gepost wordt?

Goh, wat zullen we eens doen op zaterdag...? Shoppen is een optie… Via Ashbourne, Ratoath, Dunboyne en Maynooth gaan we ook even de beelden bij K&M ophalen. Die er uiteraard niet zijn omdat zij nu in ons huis bivakkeren. Tesco Maynooth is gewoon een uitje. Lekker groot en goed gesorteerd. Ongeveer dezelfde route terugrijden scheelt weer tol. En langzaam aanschuiven op de M50. Wat eigenlijk veel belangrijker is dan die tol.
Zaterdagavond worden de flessen geopend bij C&G. Toch moet ik er zondag redelijk vroeg uit…

De craftsfair was dus wel gezellig, maar leverde slechts nieuwe ideeën op. Ik rijd terug over Loughshinny en Lusk. Even genieten van het uitzicht, even uitwaaien aan de haven. Die dus droog ligt bij eb.
O, en ondertussen hebben we weer welgeteld 0,5 minuut internet gehad… iets te weinig om dit te posten… en toen ik tegen de avond het rooster op extranet zette zat ik in de videoshop en was ik de usb-stick vergeten.


In een Kylemore...zonder leesbril...

Geen opmerkingen: