Cadeautje

Soms zijn er van die dagen dat je ineens een cadeautje krijgt. Zoals wanneer je een tijdje geleden in het station van Antwerpen was en je de dans van Mary Poppins mocht meemaken. Vandaag gaven kinderen zo'n cadeautje op de binnenplaats van het Markiezenhof. Een koor onder de arcades, verschillende klassen op het plein en zingen maar! Nou klinkt dat natuurlijk hartstikke goed, de akoestiek kon niet beter. Toen ik met M bij 3x3 op het terras lunchte hoorden we ze al, en daar zitten toch echt enkele huizen tussen. Jammer dat er geen geluid bij deze foto zit. Zit nog wel in m'n hoofd.

Ondertussen een How to use-lijst gemaakt voor K&M die enkele dagen in ons huis logeren terwijl ik even ga kijken of A echt wel zit waar hij zegt te zitten. Nu weet hij dat ik eraan kom... dus is het natuurlijk makkelijk om gauw naar ons stekkie te gaan. Maar als het daar 10x opgeruimder is dan hier weet ik zeker dat hij daar de afgelopen 3 maanden gezeten heeft ;-) En ik heb een hele week om er een enorme puinhoop van te maken daar! Volgens mij ga ik heel wat bouwmarkten en andere winkels van binnen zien (A heeft nogal wat plannen, ik heb een auto). Maar eerst nog even doorbijten hier. Ik wil het huis toch wel in redelijke staat achterlaten...

Funny laptop. Ik werk hier beneden hfdzakljk d lat van de bstngsvic. Af n t schdt d dus geon gedltjk mee uit. Daarom laat ik nu expres even staan wat ik getypt heb. En nu valt dit nog mee, er zijn tijden dat ik zelf moet ontcijferen wat er eigenlijk moet staan. En dan kopieer en plak ik dus letter voor letter...

Geen opmerkingen: