30 oktober - Dag van het Decolleté

Maar het is wél bitter koud! Decolleté bedekt met wollen sjaals dan... anders is het toch echt geen pretje vandaag lijkt me zo. De verwarming op de bieb heeft nog niet in de gaten dat het koud is buiten. De thermostaten werken niet. Het is gewoon ijskoud.

A heeft een gepensioneerd etentje en ik probeer ondertussen de kachel gaande te houden. Met de nadruk op proberen... het lukt niet zoals ik zou willen. Net als met alle andere dingen (zoals eten koken) word ik teveel afgeleid en denk er te laat over na dat er weer hout opgegooid moet worden. En ik heb er gewoon mijzelf mee, krijg ik het hier ook weer koud. Waarom zet ik dan ook geen wekker oid? Nog een kléin stukje lezen, dit hoofdstuk nog en voor ik het weet ben ik weer 3 hoofdstukken verder. En is de kachel bijna uit. Dus kruip ik nog maar verder onder de plaids en lees lekker door...

Geen opmerkingen: