11 oktober - Dag van de Palliatieve zorg

Laat iedereen weten wat palliatieve zorg inhoudt zodat niemand meer onnodig alleen de strijd hoeft aan te gaan.

Het is prachtig weer. Vroeg boodschappen doen, kan ik misschien m'n auto nog parkeren... en ja hoor, op precies dezelfde plaats waar ik begon! Wat inhoudt dat ik de rest van de dag er dus niet meer met de auto op uit ga. 's Middags naar de stad gelopen om nagelverharder te kopen. Stop echter al heel snel bij een leuk kledingwinkeltje. Hing een hele leuke jas buiten. Maar ik hoef helemaal geen nieuwe jas. En die rok waar ik mee naar de kleedkamer loop hoef ik ook niet, maar hij is wel heel erg leuk... en op onverklaarbare wijze zit hij ineens in een tas. Mijn tas. Zo krijg je wel de leukste aankopen! Ik vertel de aardige mevrouw nog dat ik eigenlijk de stad inging om nagelverharder te kopen. Was volgens haar een slecht idee. Ze loopt naar achteren en komt met een flesje 2-in-1 terug. Moest ik maar eens proberen, was veel beter. Ze was vroeger nagelstyliste geweest. Waar vind je nou zulke mensen? Met een klein rondje stad door de zon kom ik helemaal vrolijk weer thuis.
Vanavond Ratcatcher gekeken. Glasgow in de jaren 70-80. Lijkt verdacht veel op het leven in Ballymun.

Geen opmerkingen: