Ritssluiting

In 1893 kreeg Whitcomb Judson octrooi op de ritssluiting. Hoe kom je nou op zo'n idee? De mooiste ritssluiting die ik gevonden heb is een vijver in het JuMing museum in Taiwan. Die zal ik wel nooit met eigen ogen aanschouwen vrees ik. Of ik moet 138 worden en jaarlijks een leuke reis gaan maken... (jammer dat ik geen enkele lotto, toto of ander gokspel volg).

Als ik de kalenderblaadjes goed heb afgescheurd is het nu toch echt nog eind augustus. En augustus is geen herfstmaand. Maar zo extreem is het nou eigenlijk ook weer niet. In 1996 viel er in dit weekend 113 mm regen in Belgiƫ... dat is pas veel! Nu worden de regentonnen gewoon weer lekker gevuld. En tussendoor is het nog droog ook. Maar om nou te zeggen ik ga op een bankje in het park naar de vijver kijken? Toch maar niet!
Maar wat dan wel? Spelen met m'n nieuwe telefoon, computers synchroniseren en dubbele bestanden weggooien, bril bestellen, de was buiten hangen :D

Geen opmerkingen: