Home

Waarom staan mensen massaal in de rij om in te checken als er nog geen bemensing is en -waarschijnlijk nog veel belangrijker- nog geen vliegtuig om je te vervoeren? Zo gauw de eerste opstaat volgt de rest. En als je dan als allerlaatste je boek dichtslaat en maar eens door de controle gaat heb je nog bijna de beste zitplaats. Naast mij zit een avontuurlijk meisje. Ze gaat 14 dagen backpacken. Haar vriendje zit waarschijnlijk nog de Donald Duck te lezen in het tentje van zijn ouders in Frankrijk. Daar had zij geen zin in (of ze had alle DD's thuis al uit?) en toen is ze maar gaan reizen. Ik heb nog gekeken of ik haar zag staan want dan had ik haar beslist een stuk verder gebracht. Het goot.... Maar toen ik 10 minuten onderweg was klaarde het weer op en vanaf dat moment scheen de zon (en later de maan).
Even boodschappen halen, internettegoed kopen en dan naar huis. Heerlijk...

Geen opmerkingen: