op lokatie

Aan de ene kant vind ik het jammer dat pal naast dit kunstwerk een "gewone" richtingaanwijzer staat. Nou ja... gewoon? Zijn er nog meer ANWB-palen met "Infinity" als aanduiding? Ik vind dit zo mooi! En jammer genoeg kan ik dus niks verder vinden op tinternet. Deze man verdient veel meer aandacht. Dus de volgende keer hoop ik dat het weer niet regent en ik de andere creaties ook nog even kan fotograferen.

Tussen de compuprojecten door even genoten van het mereltje dat echt totaal niet bang was (maar gelukkig toch wel netjes buiten bleef).

Vandaag zou ik gaan genieten van Klassiek op locatie, waarbij ik vooral wilde genieten van de locatie - het Annapark. Ik was wel benieuwd hoe het er nu uit zou zien. Maar zover kwam het dus niet. Het begon te regenen... en dus werd het concert verplaatst naar de Paterskerk. Op harde bankjes met de geur van wierook klinken Eine kleine Nachtmusik, de Tweede romance in F voor viool en orkest van Beethoven op jonge leeftijd en het Trompetconcert in Es van Haydn ook mooi, maar die wierook gaat zelfs in je ogen zitten! Als musicus zou ik die wierook toch ook niet prettig gevonden hebben. Het was eigenlijk zelfs zo mistig dat ik de foto's heb moeten afkeuren. Jammer. Maar gelukkig vond ik wel een foto van de repetitie.

Geen opmerkingen: