The other side of the rainbow

Aan de andere kant staat niet de pot met goud maar stroomt het water met bakken uit de lucht. Zelfs de tuin staat nu blank! De regentonnen zijn wel weer vol.
Vanmorgen wilde ik eindelijk de auto met hammerite bewerken. De verf staat al maanden in de auto zelf te wachten. Waarom ik het dan niet tijdens die warme dagen heb gedaan? Waarschijnlijk kan ik 1.001 excuses verzinnen maar het is gewoon niet gebeurd. En vanmorgen ook niet... het begin te regenen.
En ik had me nog wel voorgenomen op de fiets naar de deurwaarder te gaan. Toch niet geheel verantwoord dus toch maar weer die auto tevoorschijn gehaald. Verfrissend om bij te praten en de gezichten achter de namen te leren kennen! Ik ben helemaal onder de indruk van het kantoor. Prachtige kleuren, perfect gebruik van (doorkijk)muren en glas. Met een lekkere lunch sluiten we af.
Dan even nog wat bijwerken op kantoor en vervolgens de rolgordijnen omruilen tegen vouwdingen. Alleen zijn die gevouwen gevallen niet leverbaar... dat wordt verder zoeken!

La-breithe mhaith agat Máire! Happy birthday to you! Dit boek staat al jaren op mijn verlanglijstje...

Geen opmerkingen: