Zandstorm

Of Erps-Kwerps of gezellig Vlaams-Brabant. Maar wel 35 graden minimaal. Zo'n 20 jaar geleden kocht ik op een rommelmarkt wat reclamestansen. Al die tijd netjes bewaard, ik wist zelfs precies waar ze lagen. En vandaag kwamen ze dan van pas bij de workshop Art Clay Silver. Tijdens een vorige workshop met glas smelten had ik een stuk overgehouden wat wel heel erg mooi was maar toch mislukt omdat de randen verbrand waren. En dit stuk ging ik dus verwerken met zilverklei. Het resultaat mag er zijn! Ook al zie je de achterkant (bijna) nooit, ik vind hem wel geslaagd.


Het glas is door de hitte nauwelijks aangetast, de kleuren zijn bijna gelijk gebleven. Kleine oneffenheden vind ik zelf eigenlijk alleen maar mooi. Daarbij ben ik geen professionele glas- en/of zilververwerker!

Geen opmerkingen: