Life in a day

Als ik alleen al bedenk wat ik vandaag zoal gedaan heb dan moet ik er toch niet aan denken om dit ook nog eens op video vast te leggen... hoewel ik best wel een béétje benieuwd ben naar het resultaat. Maar daar moeten we dan weer bijna een jaar op wachten en dan is iedereen dit al lang weer vergeten.
R en C kwamen vandaag gezellig lunchen en toen hebben we meteen maar even een stukje Krabbenfoor bekeken. Erg veel verder dan de kunstmarkt en een deel van de pasar malam zijn we niet gekomen. In de Zuivelstraat kon je over de koppen lopen. Dat hebben we maar niet uitgeprobeerd.

Koerikoeloem is een leuk boek. Ik mag er vast wel een stukje uit citeren, zo'n momentopname dat iedereen (denk ik) wel eens meemaakt, wanneer je hoopt het juiste gezicht te trekken en het juiste antwoord te geven:
Er was een verjaardagscadeau: een Etos-tegoedbon van vijf euro waar ik zo perplex van was dat ik zei: 'Ja, dat is precies wat ik nodig had.'
Eens kijken of ik nog meer bundels van haar kan vinden!

Geen opmerkingen: