parkeren

In 1935 verscheen de eerste parkeermeter ten tonele. Weliswaar in Oklahoma en het zou nog bijna 30 jaar duren voor Nederland de eerste meter plaatste. Parkeren in de binnenstad is een crime. Je betaalt voor een vergunning maar je hebt geen recht op een plaats. Krom? Eigenlijk wel dus. En als je per ongeluk een stukje papier over je vergunning hebt liggen... krijg je gewoon een bekeuring. Ook al kun je nog heel duidelijk zien voor welke auto de vergunning is afgegeven en tot wanneer hij geldig is. Daarbij staat onze auto meestal in een straal van maximaal 200 meter...

Als je me nu vraagt wat ik de afgelopen twee dagen buiten werken en slapen heb gedaan? Helemaal niks. 's Avonds ben ik te moe om nog iets te ondernemen. Half 8 slaap ik. Vandaag heb ik de moordstick ontvangen. Een usb-stick met 5 spannende ebooks zonder beveiliging. Dat is nog eens een leuk ding!

Geen opmerkingen: