wilde ik nog een boek?

Bij het openen van mijn gmail krijg ik meteen een bericht van Cosmox dat ze 500.000 boeken gratis willen leveren. Waarbij het gratis uiteraard alleen op de afleverkosten slaat. Voorlopig kan ik anders nog wel vooruit. Manuscripta leverde me vandaag weer heel wat uren leesplezier! Waaronder ook enkele leuke tijdschriften: Boek, Boekblad en Hollands Maandblad. En de NRC voor E met een special van Fokke en Sukke. Het was prachtig weer (vorig jaar goot het...) en dan is het terrein van de Westergasfabriek helemaal een genot om te vertoeven. Prachtig dat dit gebouw voor zoveel doeleinden gebruikt kan worden! Zulke architectuur zou op veel meer plaatsen behouden moeten blijven. Je komt hier ook van alles en iedereen tegen... van tijd tot collega's, Ilja Gort en Nicci French.




Geen opmerkingen: