laatste vakantiedag

Morgen ga ik naar huis. Welcome home, zoals Una steeds zegt als ik aankom ;-) De dag begon goed: de riolering werd aangepast. Eerst een camera-onderzoek waaruit bleek dat er een gat in de grespijp zat, maar waarschijnlijk zat die er al langere tijd. De manchet zat ook gewoon los op de pijp, zelfs ik kon zien dat dát niet gisteren gebeurd was. Op de bodem zag het er allemaal goed uit. De aansluiting is vernieuwd en met enig geluk (denk ik dan zelf) hebben we de eerstkomende 10 jaar geen verstopping meer.
Daarna nog even wat brieven printen, F zit op Manuscripta en tenslotte ben ik toch nog hier.
En toen als een speer naar Erps-Kwerps waar ik een satijnen halssnoer met zoetwaterparels ging knopen. Het knopen ging een stuk makkelijker dan ik dacht, het aanbrengen van de parels was een stuk lastiger.

Op de terugweg -gelukig- geen last gehad van opstoppingen op de E19. De laatste boodschappen gehaald (kaas voor Una) en de tas kan weer worden ingepakt. Ben benieuwd of ik alles er wel in krijg. En wat er niet in gaat neem ik gewoon niet mee!

Geen opmerkingen: