Arthur's day


Zo'n dag met 1000 plannen waarvan er hooguit 4 worden gerealiseerd... ik moet naar de bieb om cd's en dvd's te ruilen. En volgens mij moest ik daar nog wat doen, maar dat ben ik vergeten (toegang tot de Zoo regelen dus). En ik zou ook nog naar Inspiring Ideas. Maar ja, de reden waarom had ik niet meegenomen (zij willen graag wat beelden in hun zaak, maandag na de crafts fair dan maar). Maar ik heb wel lekker thee gedronken op het terras in het dorp, de zon scheen weliswaar aan de andere kant van de straat maar daar smaakte de thee niet minder om.

Er zijn nog maar een paar dagen over. Alweer 1000 plannen... ik zal ze niet allemaal noemen ;-) Belfast (inmiddels afgeketst), Galway (iets andere richting uit, nóg verder rijden, maar wel in bezit van bepaalde muzikale winkel), naar de loughs rond Shercock (prachtomgeving!).
Eerst moet ik nu toch maar die beelden even afmaken, tenslotte moet ik die zondag meenemen naar de crafts fair.

Geen opmerkingen: