27 maart - Wereld-Draag-Vreemde-Sokken-Dag

Dat beperk ik meestal niet tot één dag. Volgens mij moet je zoveel mogelijk maffe, leuke, gekleurde, grappige sokken dragen! Vandaag zijn de schaapjessokken tevoorschijn gehaald. Vroeger heb ik ze wel zelf gebreid. Nu kan ik bijna geen sokkenafdeling voorbij lopen zonder wéér een of meerdere nieuwe te kopen. Maar dan moeten ze wel leuk zijn natuurlijk. Geen saaie grijze, beige of donkerblauwe. Het moge dan ook wel duidelijk zijn dat dit een gejat plaatje is. Deze sokken heb ik niet en zo'n droogrek ook niet.

Als je om half 9 ontdekt dat je 24 uur te laat op een afspraak gaat komen... even kijken of de andere partij gevoel voor humor heeft! Iets minder dan gewenst dus. Verder zou ik de hele dag wel hebben kunnen slapen. Toch is er ook vandaag weer heel wat werk verzet.

Geen opmerkingen: