21 maart - Internationale Dag voor de Uitbanning van Rassendiscriminatie

Natuurlijk weet ik dat rassendiscriminatie voorkomt. Toch kan ik me er niks bij voorstellen. Wel valt het me op dat bepaalde mensen altijd denken gediscrimineerd te worden...

Ik werd weer "gezellig" om 5 uur wakker. Tot ongeveer kwart voor 7 heb ik (al lezend, afgewisseld met ferm de ogen sluiten) geprobeerd weer in slaap te vallen. Toen gaf ik me waarschijnlijk over aan het feit dat het toch wel niet meer zou lukken en viel dus in slaap. Net na half 8 loopt de wekker af. Vandaag mag ik de poorten van het Markiezenhof weer openen. Het is stil op straat. Ik waan me stiekem weer in de Middeleeuwen.
En omdat ik toch al zo vroeg op ben ga ik maar boodschappen doen. Zo zit ik dan ook stomverbaasd om 11 uur in de kamer, is het echt pas 11 uur? Ik ga dvd'tjes ombouwen (in handzamere doosjes doen).
's Middags ga ik nog even wat cd'tjes halen en besluit ik wat in de stad te gaan lopen. Zo kom ik bij de Rode Pilaren, een drogisterij/kruiderij waar ik niet vaak kom maar wat ik wel een hele mooie winkel vind. Je wordt vrolijk van hoe de producten staan. Nostalgische doosjes ook. Ik koop wat jasmijnthee en lees bij de kassa een aanbieding voor een iriscopistbezoek. Dat blijkt meteeen te kunnen...
De uitslag is niet echt verrassend, dit is mij al diverse malen meegedeeld door verschillende natuurartsen. Helaas steeds zonder merkbaar resultaat bij hun behandelingen. Maar deze aanpak spreekt me wel aan. Ik ga dit de komende 3 maanden uitproberen!

Geen opmerkingen: