Culturele uitspatting....

Weet je, eigenlijk wil ik jou een reis met de Peking-Express geven voor jouw verjaardag.... En toen bleef het stil. Na een tijdje: ga jij dan mee? Nou nee, dat was niet de bedoeling, ik vlieg wel naar Hong Kong. Laat dan maar. Voorgevoel? Misschien wel? In ieder geval was ik blij dat ik nog niet geboekt had!

Ongeveer een week later las ik een mail van Combattimento. Wat dacht je van een weekje Malta? Ehm... Ja? En wat als daar ook nog enkele concerten bij zitten? Ja!

En zo is het dus begonnen, de reis naar Malta. Wat hadden we niet bedacht? Het reisgezelschap! Gossie, dit is een bejaardenuitje.... Maar we gaan ons heus wel vermaken. Air Malta vliegt in de winter niet non-stop dus mogen we (in het donker) ook het vliegveld van Brussel aanschouwen. Zeker driekwart van de passagiers stapt hier uit. Nu is het inderdaad maar 25 minuten vliegen maar je moet wel minimaal een uur van tevoren aanwezig zijn.... dus wat je hier nu mee opschiet? En dan heb ik het nog niet eens over de extra vervuiling. Maar daar mag ik met alle vliegreizen in een jaar (die ik wel compenseer) denk ik geen oordeel over vellen. In Brussel stappen enkele bedrijfsuitjes op, nu zit het vliegtuig wel vol!
In Malta worden we opgewacht door een bus die ons naar het hotel brengt. Wij zitten niet te wachten op zo'n luxe maar het is eigenlijk ook best wel lekker. Omdat ik dit niet op een laptop en/of pc typ moeten foto's even wachten maar ik beloof dat ik er een van ons uitzicht zal plaatsen. De hotelbar is 24 uur per dag geopend, één glas wijn en we vallen zowat om. Truste Malta!

Wat zien wij direct uit onze kamer? Te beginnen links...


Recht vooruit kijken we gezellig tegen een elektrahuisje aan...


En als je helemaal in de linkerhoek ging staan kon je deze foto rechts maken.


Geen opmerkingen: