rustige zondag

Zelf vond ik hem wel rustig deze zondag. Ik weet alleen niet of mijn buren het daar ook mee eens waren/zijn. Het opruimen van de administratieve lade leidde in ieder geval tot een flinke declaratie bij de zorgverzekering (die slaan steil achterover als ze hem ontvangen). Maar opruimen zonder muziek gaat nou eenmaal niet. Op volle sterkte:



Verder heb ik een begin gemaakt met het synchroniseren van 2 pc's en 2 laptops. Zodat ik dadelijk 2 (externe) harde schijven overhoud met op de ene muziek en op de andere foto's. En niet zo verspreid. Bij het in gebruik nemen van een nieuwe pc of laptop neem ik me altijd voor om er dit keer geen puinhoop van te maken. Maar teadrip en "geen puinhoop" passen niet bij elkaar...
Halverwege de middag ging zowaar het zonnetje nog schijnen ook. Maar ik moest voorlopig nog even doorgaan met opruimen.

Geen opmerkingen: