zoutelande

Na een gezellig bezoekje aan Ateljee aan zee ben ik doorgereden naar Zoutelande om even helemaal uit te waaien. Met windkracht 6 moet dat wel lukken. Het zand striemt in ieder geval flink, er zijn niet al te veel mensen op het strand. Prachtige motieven worden uitgewaai(er)d.



Het is laag water dus kan ik lekker ver lopen.



Als strand, wolken en zee bijna één zijn mag je het best onstuimig weer noemen.



Ik houd van de zee, het strand en alles wat daarbij komt kijken. Ik had misschien gewoon zeeman moeten worden. Op het strand.



Zoutelande is heel aardig voor haar gasten. Er is een gratis parkeerterrein, niet al te ver van de zee en/of het dorp. Aan de overkant van dit parkeerterrein staat een droomhuisje. Daar zou ik best mijn atelier in kunnen hebben.



Geen opmerkingen: