energy-boost

Woensdagmorgen vertrok het vliegtuig toch iets vroeger dan ik ingecalculeerd had dus vertrok ik dinsdagavond maar vast naar Eindhoven. Er kan altijd van alles gebeuren bij de spoorwegen en ik zou het toch niet leuk gevonden hebben als ik het vliegtuig had moeten missen. Niet ver van het station is een eenvoudige B&B, het ontbijt mocht ik zelf samenstellen (ook maken).
Toevallig kom ik de volgende morgen juist op tijd bij de bushalte aan, er gaan maar 2 bussen per uur. De overstap naar de bus richting vliegveld verloopt ook al vlot. Dit kan toch niet zo door blijven gaan? Nee, inderdaad. Er staat een rij tot ver bij de incheckbalies om door de douanecheck te mogen gaan. Dat kan wel even duren. Schiphol is hier niks bij. Je koffer wordt gewogen én je moet ook nog aantonen dat hij aan de vereiste afmetingen voldoet. Mijn jas heeft heel veel zakken!



Vooraf inchecken bij Ryanair heeft wel zo zijn voordelen. Ik zit op stoel 1A, dan kan ik in Dublin meteen uitstappen. A wacht me op met de kangoo en we rijden lekker naar huis, een rustige middag tegemoet. Het is prachtig weer, genieten!
Zo tegen 11 uur 's avonds krijgen de planten weer automatisch water. Ik geloof niet dat we een vijver gepland hadden, we krijgen hem geheel en al gratis geleverd. Tussendoor schijnt héél af en toe de zon, net genoeg om weer vrolijk te worden. Maar ook regen heeft voordelen: je kunt niks anders doen en dus ga ik maar lekker aan de beelden werken.

En dan weer ouderwets genieten in Bradys, Dunboyne Village. Er zijn 17 muzikanten waaronder 1 piper, 4 violisten, 2 banjospelers, fluitisten en de nodige gitaristen. Deze avond veel intrumentals, dat speelt lekker!





Geen opmerkingen: