Vier seizoenen in één dag

Geen idee wat normaal is op een simpele meidag, maar om nou alle 4 de seizoenen in één dag te gieten? In Ierland vind ik dat normaal, maar in Nederland... Het begon met een dikke mist, als ik zelfs geen auto op het plein kan onderscheiden kun je met recht zeggen "geen hand voor ogen zien". Ik wil een goede pastamachine dus ga ik vol goede moed de stad in. Alleen maar crap te koop :( misschien wel goed om simpele pasta te maken maar ik wil er klei mee conditioneren en dan heb ik toch echt iets anders nodig. De mist is dan overigens wel opgetrokken maar het is bar koud!
Ik moet nodig foto's gaan maken van enkele sieraden, komend weekend doe ik mee aan een online craftsfair. Ik heb ze ook maar meteen op Jewels of all kind gezet ;-)

Ik zoek takken. En in de tuin zijn ze allemaal al weggewerkt dus dan zit er niets anders op dan naar de bloemist te gaan. Er zijn enkele bloemenwinkels in de stad. De dichtstbijzijnde heeft prachtige dingen maar helaas geen enkele tak. Dan maar rozen waarvan ik de blaadjes ga gebruiken. Ik krijg meteen strooisel mee, een soort glitter. Sympathiek!! Ik ga met zonnebril op (en open jas, zo koud is het niet meer) naar de stad... en kom totaal verregend terug. Toch ben ik niet meer dan een uurtje weggeweest. Dan begint het ook nog eens gezellig te onweren. Jammer genoeg wel een beetje ver weg. Ik houd wel van knetterende knallers.

En dan komt er ineens een kudde paraplu's voorbij:

Geen opmerkingen: