Computers en vogelvoer

Een gecrashte pc... mijn weekend kan niet meer stuk! De crash is verholpen, maar het geluid wat uit de kast komt is eigenlijk niet om aan te horen, en dan bedoel ik nog niet eens muzikaal geluid want dat werkt ook niet meer. En de usb-ingangen weigeren ook al dienst. In het kort was dat wel de optelsom. En dan een leuke conclusie trekken: wat is er te koop? We speuren even het internet af en komen bij een van de grootste giganten uit. Een ander kwijlt bij het binnentreden van de Bijenkorf (of iets vergelijkbaars), ik doe dat bij de Mediamarkt (of iets vergelijkbaars). De koop is snel beslist en we rijden weer terug. Dit kastje zal binnen het weekend werken én M kan er dan ook nog goed mee omgaan. Dat is tenminste het doel dat ik mezelf gesteld heb.

Aan de rand van het dorp ligt een zorgboerderij die ook in het weekend lekkere producten verkoopt (lees: asperges, aardbeien, geitenkaas, appelchips, ...). En er wordt niet alleen aan de inwendige mens gedacht, ook de vogels worden hier rijkelijk van voedsel voorzien.


Dit kastje zou overigens ook niet misstaan naast mijn schuurdeur!


De pc installeert zichzelf lekker snel. Mail, internet en andere noodzakelijke programma's installeren en het leuke werk (reorganiseren) kan beginnen!

Op zondagmorgen genieten we van ontbijt in het zonnetje buiten. We lijmen nog een beeld in elkaar (ik houd niet van puzzelen maar wel van herstellen), maken maar meteen de back-up van de pc en dan is er -helaas- al weer een leuk weekend om.

Geen opmerkingen: