vervelen? wasda?

Met 20 plannen voor één dag en slechts één paar handen moet je soms wel keuzes maken. Nou worden die vaak al voor mij gemaakt, simpelweg door wat op dat moment op mijn pad komt. Zoals de kasten in de bijkeuken. Ik hoopte dat ik daar nog handschoenen in zou vinden zodat ik niet eerst naar boven hoefde te lopen en aan de beelden kon gaan werken. Er lagen ook wel handschoenen in - tuinhandschoenen, amnesty-handschoenen, winterhandschoenen (wat deden die daar??) - maar dus niet de handschoenen die ik zocht. Maar nu zijn wel weer beide kasten uitgemest, schoongemaakt, opnieuw ingericht... heerlijk neuzen tussen de kookboeken (die daar ook staan) en ondertussen bedenken dat er al weer - of nog steeds - geen eten in huis is. Omdat ik in m'n allerleukste kloffie loop, broek en tuniek beide onder de verfvlekken, en geen zin heb om zo de stad in te gaan moet ik dus creatief worden op voedinggebied. Het potje pesto dat helemaal achterin stond, tht februari 2008, heb ik maar weggedaan.

Gevonden: haring in tomatensaus, rijst in allerlei varianten, maïs in blik, zilver- en gewone uitjes, pizzadeeg, kwark. Dat wordt smullen!

Geen opmerkingen: